Spørgsmål & svar

Her tilføjer vi ofte stillede spørgsmål, og håber du kan finde svar.

 

Rabatkode virker ikke?

Hvis rabatkoden ikke virker, er det oftest en af følgende:

 

  • Når rabatkoden er indtastet, skal du trykke på opdater (lille felt ved siden af kodefeltet)
  • Tjek om din browser automatisk ændrer til stort startbogstav (tjek rabatkoden ift. store/små bogstaver)
  • Hvis du har kopieret koden kommer der nogle gange et usynligt felt før eller efter koden. Du kan ikke se det, men det betragtes som et tegn, hvorved koden bliver forkert. Brug delete knappen før og efter din kode, så den er ”ren” og tryk opdater.
  • Koden kan være udløbet. (de fleste rabatkoder kan kun anvendes én gang og rabatkoder har ofte en tidsbegrænsning)

Hvis du ikke finder fejlen, kan du altid skrive en note/kommentar til os på din ordre. Skriv den rabatkode, du har fået - så tjekker vi selvfølgelig op.

 

 

Returnering af varer?

Du kan fortryde dit køb og returnere hele din ordre eller dele af din ordre. (se handelsbetingelser)

Der er to muligheder for returnering:

  1. Rekvirer returlabel ved at sende en mail til shop@youryoga.dk
  • du modtager din label som pdf, som du selv skal printe og sætte på pakken.
  • Returpakken skal indleveres i en Postnord pakkeshop.

 

  1. Send selv retur til Your Yoga Shop ApS, Askhavevej 2, 4621 Gadstrup
  • Husk at betale korrekt porto og returner direkte til adressen - ikke til en pakkeshop!
  •  Husk udfyldt fortrydelsesformular (den modtog du i mailen med din ordrebekræftelse.